2016. július 17., vasárnap

XV. Sünday, Bakonysárkányi kiállítás

2016. július 16-án, egy rettenetesen esős reggelen jómagam a sünijeimmel, és a Voice of Spirit Kennel csapatával, Enikővel és Anitával nekiindultunk Bakonysárkányt meghódítani. A faluház remek helyszíne volt a XV. SünDay-nek, tágas, szellős, kényelmes, világos volt a terem, se túl hűvös, se túl meleg nem volt. Ezúttal most nem vettem részt a bíráskodásban, helyette inkább hódoltam a fotós szenvedélyemnek, valamint a többi süngazdival, tenyésztővel beszélgettem, aminek azért is örültem nagyon, mert az utóbbi kiállításokon, amiken tanulóbíróként vettem, erre nem volt időm és energiám.

Ezen a kiállításon nagyon sikeresen szerepeltek a sünijeim, nem is akartam hinni a fülemnek az eredményhirdetéskor.
Spotty a felnőtt nőstények között III. helyezést ért el,
Fortress, legújabb reménységünk kölyök hím I. lett,
de amelyik eredmény a szívemnek a legeslegkedvesebb, az az, hogy Piti nem csak felnőtt hím I. helyezett lett, de immáron másodjára nyerte el a Best In Show címét is. Nagyon-nagyon büszke vagyok rá. :)

Fortress kölyök hím I.
És íme néhány fotó a kiállításról, amelyeket én készítettem:

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése